Tervetuloa Myynti kuntoon verkossa ja kivijalassa -tilaisuuteen 5.10. Suomen Moottoripyörämuseolle klo 9-12!
Aloita syksysi monikanavaisen myynnin ja markkinoinnin sekä tuotteistamisen tietopaketilla. Verkkokaupan ja kivijalkakaupan yhdistäminen on monille haastavaa, koska vaikka verkkokauppa on nostanut suosiotaan koronan myötä, asiakkaat haluavat edelleen mielellään ostaa kivijalkakaupasta. Mitä tarkoittaa hybridi kaupankäynti ja miten tuotteistaja sekä myyjä voivat auttaa ostajaa ostoprosessissa?
Tilaisuudessa saat selkeän kuvan mm. hybridistä kaupasta eli kivijalka- ja verkkokaupasta esimerkkeineen, tuotteistamisen opit ja modernit teknologian mahdollisuudet samassa paketissa. Tilaisuudessa saat myös tietoa Amazonista valtavine myynnin mahdollisuuksineen myös suomalaisille yrityksille ja verkkoalustan tarjoamista mahdollisuuksista.
Ohjelma:
- klo 8.30-9.00 Kahvitarjoilu
- klo 9.00 – 9.10 LADECin terveiset kaupalliseen syksyyn
Kimmo Seppänen, liiketoimintakehittäjä, Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy
- klo 9.10 – 9.50 Ostaminen helpoksi tuotteistamalla
Riikka Nurmi, omistaja ja tuotteistaja, Noste Oy
Hybridissä kaupankäynnissä asiakas on yhä useammin yksin eri kanavissa. Tuotteiden ja palveluiden vertailusta on tullut entistä helpompaa. Tuotteistajan tavoite on tehdä ostamisesta helppoa poistamalla ostamisen esteitä. Kuinka voittaa asiakasta nakertava virheinvestoinnin pelko ja meitä jokaista riivaava pohjaton laiskuus? - klo 9.50 – 10.30 Myy ja markkinoi suunnitelmallisesti, toteuta tehokkaasti, seuraa ja raportoi oikein
Päivi Pasanen, asiakkuuspäällikkö, Adpro Oy
Mitä on suunnitelmallinen myynti, markkinointi ja raportointi? Adpro Oy:n Päivi Pasanen on myynnin, markkinoinnin ja projektinhallinnan ammattilainen, joka esittelee tilaisuudessa tehokasta myyntiä ja markkinointia hybridikaupan esimerkein. - klo 10.30 – 10.40 Tauko
- klo 10.40 – 11.20 Kaupan ratkaisut ja uudet konseptit kivijalan ja verkkokaupan maailmaan
Markus Rosendahl, toimitusjohtaja, NP Housukauppa
Uudet ostopolut hybridin kaupankäynnin maailmassa ja niihin liittyvät teknologiat ja lisäksi myös hyvä näkemys showroom-ostamiseen verkossa ja kivijalkakaupassa. Lisäksi käymme läpi, miten asiakastili toimii hybridikaupassa ja miten ostokokemusta voidaan personoida.
- 11.20 – 12.00 Amazon myyntikanavaksi
Ville Hälinen, myyntijohtaja ja Eero Manninen, markkinointipäällikkö, Amazonpalvelut.fi
Mikä on Amazon ja miten tähän myyntikanavaan pääsee mukaan? Miksi Amazon on varteenotettava myyntikanava juuri nyt ja suomalaisille yrityksille? - 12.00 – 12.15 Loppukeskustelu ja yhteenveto
Tilaisuus on maksuton ja paikkoja on rajoitetusti.
Ilmoittaudu tilaisuuteen viimeistään 30.9. alla olevan Ilmoittaudu-painikkeen kautta.